• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
4
استاندار گیلان:

راهپیمایی روز قدس تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه می‌یابد

  • کد خبر : 965
  • 25 فروردین 1402 - 13:28
راهپیمایی روز قدس تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه می‌یابد
استاندار گیلان گفت:راهپیمایی باشکوه روز قدس و این موج حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و خروج آنها از این سرزمین مقدس ادامه می یابد.

به گزارش گیل مانا، اسدالله عباسی امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس با بیان اینکه این مناسبت بزرگ جلوه ای از بینش عمیق و نگاه آرمانخواهانه و آینده نگرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر لزوم وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است، اظهار کرد: امروز تجلی این اراده عظیم را در راهپیمایی وحدت بخش و دشمن شکن روز قدس شاهد بودیم و حضور و حماسه باشکوه مردم گیلان همگام وهمصدا با ملت همیشه سرافراز ایران در راستای اثبات این حقانیت است.

وی با بیان اینکه از نظر جغرافیای سیاسی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی محکوم به نابودی است، افزود: قدس متعلق به فلسطینیان و مردم فلسطین است و ما امروز در کنار این مردم، برای اثبات حقانیت شان در راهپیمایی حضور پیدا کرده ایم و این راهپیمایی باشکوه به معنای حمایت از آرمان ها و مردم عزیز فلسطین است که بر حق هستند.

استاندار گیلان تاکید کرد: این حضور و همدلی در تجلی مصداق این کلام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است که فرمودند روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز می باشد و باید این همدلی و انسجام را تا پیروزی قدس شریف ادامه دهیم.

عباسی گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس و این موج حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و خروج آنها از این سرزمین مقدس ادامه می یابد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.