• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3

روز جهانی قدس، میراث ماندگار امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 959
  • 25 فروردین 1402 - 13:16
روز جهانی قدس، میراث ماندگار امام خمینی (ره)
گیلانی ها در روز جهانی قدس که به عنوان میراث گران بهای امام خمینی(ره) است دوشادوش سایر هم وطنان، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان اعلام کردند.

به گزارش گیل مانا، روز جهانی قدس از ماندگارترین میراث‌های امام خمینی (ره) است، امام (ره) با هوشیاری کامل رژیم صهیونیستی را غده سرطانی در جهان اسلام مطرح کرد و امروز مقام معظم رهبری با همان تدبیر میراث گران‌قدر امام (ره) را حراست می‌کند.

اکنون پس از گذشت ۴۴ سال از پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، گیلانیان همچون سایر هم وطنان به ندای امام راحل عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را همگام با دیگر آزادیخواهان دنیا محکوم کردند.

امسال روز جهانی قدس در ۷۰ نقطه گیلان با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» برگزار شد.

مردم شریف و روزه‌دار استان گیلان بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس همراه با ملت بزرگ سایر نقاط ایران و آزادی‌خواهان جهان علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان اعلام کردند.

گیلانی ها همراه با سایر ایرانیان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد « مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر آمریکا» را در فضای استان طنین انداز کردند تا در مسیر پاسداشت روز جهانی قدس و آزادی این سرزمین مقدس گام استوار و مهم بردارند.

در شهر رشت، راهپیمایان روزه دار مسیر سه گانه پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب، خیابان امام خمینی، میدان فرهنگ و ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ به سمت میدان مصلی را طی کردند.

پایان پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.