• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3

ناکامی سارقان و قاچاقچیان در بندرانزلی

  • کد خبر : 9552
  • 11 مرداد 1403 - 14:04
ناکامی سارقان و قاچاقچیان در بندرانزلی
فرمانده انتظامي بندرانزلي از دستگيري 10 سارق اماکن خصوصي و عمومي و کشف 14 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان شکلات و نوشابه قاچاق و همچنین سارقان کابل برق نیز در بندرانزلي دستگیر شدند.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ  امیر وهاب زاده امروز ۱۱ مرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوص و عمومی در شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ضربتی ماموران انتظامی شهرستان بندرانزلی ، در راستای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت ۱۰ سارق اماکن خصوصی و عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی هدف از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت را افزایش ضریب امنیتی در سطح حوزه استحفاظی عنوان و تصریح کرد: با تلاش ماموران در این طرح عملیاتی، ۱۰ نفر از سارقین سابقه دار به هویت های معلوم در خصوص سرقت اماکن خصوصی و عمومی دستگیر، که پس از دلالت نامبردگان به مقرهای انتظامی با توجه به شواهد و قرائن موجود در صحنه جرم و پس از بررسی های فنی و پلیسی، متهمان به بزه های انتسابی۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان خاطر نشان کرد: سارقین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضائی معرفی شدند.

کشف شکلات و نوشابه قاچاق در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۱۵۶ قوطی نوشابه انرژی زا و ۵ بسته شکلات خارجی قاچاق به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال خبرداده و گفت: دراین خصوص یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ وهاب‌زاده افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴در راستای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو های عبوری در محدوده منطقه آزاد انزلی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی تاکید کرد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، تعداد ۱۵۶ قوطی نوشابه انرژی زا و ۵ بسته شکلات خارجی قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه اقلام کشف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده و ارزش ریالی آن ها برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۱۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم ۳۳ ساله ضمن تشکیل پرونده مقدماتی به همراه اقلام مکشوفه و خودروی توقیفی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان کابل برق در بندرانزلی

سرهنگ وهاب‌زاده، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری نیروی انتظامی دانست و به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ با تحقیقات میدانی و بررسی‌‌های صورت گرفته، ۵ متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت کابل برق اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ وهاب زاده  به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تاکید کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.