• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2

تشکیل تیم های بازرسی عفاف و حجاب ورزش در گیلان

  • کد خبر : 948
  • 25 فروردین 1402 - 12:21
تشکیل تیم های بازرسی عفاف و حجاب ورزش در گیلان
تیم های بازرسی عفاف و حجاب در تمامی شهرستان ها با محوریت و مسئولیت روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های گیلان کلید خورد.

به گزارش گیل مانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان، مسئولان تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.

 این اداره کل در راستای عفاف و حجاب در اماکن ورزشی دولتی و باشگاه های خصوصی مکاتبات زیادی با هیات ها، ادارات شهرستان ها و باشگاه های ورزشی کرده است و از این رو در تمامی شهرستان ها ، با مسئولیت رئیس اداره ورزش و جوانان تیمی برای بازرسی از اماکن در بحث عفاف و حجاب تشکیل می شود.

برخورد جدی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با باشگاه های ورزشی متخلف در بحث عفاف و حجاب

این روابط عمومی اعلام کرد : در همین راستا یکی از باشگاه های ورزشی گیلان که اقدام به ورزش مختلط دختران و پسران کرده بود با هماهنگی دستگاههای نظارتی متولی پلمپ شد.
اداره کل ورزش و جوانان گیلان در راستای اطلاع رسانی به هم استانی های عزیز بنرهای اطلاع رسانی رعایت عفاف و حجاب را در ورزشگاههای گیلان نصب کرده است و مسئولین تمامی اماکن دولتی و خصوصی گیلان موظف هستند بنرهای یک شکل طراحی شده عفاف و حجاب از سوی روابط عمومی اداره کل را در ورودی اماکن خود نصب کرده و به تمامی علاقمندان به ورزش، رعایت حجاب و عفاف را متذکر شوند.
پایان پیام/
لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.