• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3
نماینده مردم رشت در مجلس:

دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بهره‌مندی از اساتید مجرب، در حال کمک به رفع مشکلات استان است

  • کد خبر : 9417
  • 04 مرداد 1403 - 23:39
دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بهره‌مندی از اساتید مجرب، در حال کمک به رفع مشکلات استان است
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بهره مندی از اساتید مجرب، در حال کمک به رفع مشکلات استان است.

به گزارش گیل مانا، با حضور نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ، جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

دکتر محمدرضا احمدی سنگری در این جلسه با تقدیر از تلاش بی وقفه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در توسعه علم و دانش در این استان، گفت: افتخار من این است که خود را همچنان خود را عضوی از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی می دا نم و اعتقاد من بر آن است که دانشگاه آزاد اسلامی از اوایل انقلاب اسلامی تا الان بار سنگینی را از شانه های نظام آموزشی کشور برداشت.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که اگر ما بتوانیم کارها را به صورت علمی به پیش ببریم، خیلی از معضلات کشورحل خواهد شد و دلیل ماندن من در کمیسیون آموزش عالی مجلس، علاقه من به مسائل آموزشی و علمی کشور است چقدر خوب است تا زمانی که به مردم خدمت می کنم بتوانم باعث تحولات بزرگی شوم .

احمدی سنگری توجه به مقوله علم و دانش را مهم دانست و افزود: اگر علم و شناخت کافی به مسائل نداشته باشیم ، انحراف زیادی خواهیم داشت یکی از مشکلاتی که در جوامع علمی وجود دارد ، ادامه همون کاری است که توسط رئیس قبلی انجام گرفت ولی باید دانست که انجام کاری برجسته و منحصر به فرد می تواند تحولی بزرگ را بوجود بیاورد مثلا پروژه ایجاد کلینیگ مدرن گیاهپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و گسترش پروژه ماهیان خاویاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان یکی از کارهای منحصر بفرد خواهد بود که به نوع خود بی نظیر است و به یادگار می ماند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، خاطر نشان کرد: زمانی که کاندید نمایندگی مجلس شورای اسلامی شده بودم به مردم رشت سه وعده دادم که در حال تحقق آن وعده ها هستم . اولین وعده فعال سازی و احیاء بعضی از صنایع که در حال حاضر چرخه اقتصادی این صنایع در حال چرخش است و در این راستا ما باید بتوانیم ریسک پذیری خود را افزایش دهیم چرا که در کارها بایدپاسخگوی خداوند باشیم و کار ما برای خدا باشد و که برای ارزش خدا انجام شود، خداوند نیز به این ارزشها خیر و برکت عطا می فرماید .

وی ادامه داد: وعده دوم پیگیری پس ماند زباله سروان بود و من بارها در جلساتی که شرکت می کردم به مسئولین ذیربط مانند علوم پزشکی اعلام کردم که باید شما این مشکلات را بیان کنید و همچنین وعده سوم روشن شدن وضعیت رودخانه های گوهر رود و زرجوب بود که لایروبی لازم در این خصوص انجام شد ۰ درخواست‌های شما باید در جامعه تاثیرگذار باشد و هر دانشگاهی که به دنبال تحول باشد به آن نزدیک تر هستم چرا که ما در جمهوری اسلامی نفس می‌کشیم و کلی شهید تقدیم انقلاب کردیم و من نیز به عنوان نماینده این مردم وظیفه دارم تا حصول نتیجه این درخواست ها را پیگیری کنم .

احمدی سنگری تاکید کرد: اولین اولویت ما حمایت از مواضع جمهوری اسلامی و مواضع انقلاب اسلامی است و باید با تمام وجود در این مسیر قدم برداشت و شروع تحولات خوبی از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی که مولود انقلاب اسلامی است ، به گوش میرسد و انشاالله با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موانع و مشکلات جلوگیری کننده از تحول و تعالی دانشگاه برداشته خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بهره مندی از اعضای هیات علمی مجرب که در سال گذشته توانستند قسمتی از رتبه یک و دو درصد دانشمندان جهان را به خود اختصاص دهند، در حال کمک به رفع مشکلات استان است . مثلا در جهت رفع ترافیک شهر رشت و ایجاد کمربندی اطراف شهر و یا مشکلات بهداشت و درمان استان کمک حال مسئولین استان باشد و با ارائه طرح های علمی ، در جهت رفع این مشکلات کوشا باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.