• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

موانع پیش‌روی تبادلات اقتصادی ایران و روسیه رفع شود

  • کد خبر : 898
  • 22 فروردین 1402 - 18:59
موانع پیش‌روی تبادلات اقتصادی ایران و روسیه رفع شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت بر لزوم رفع مشکلات زیرساختی در جهت توسعه مبادلات اقتصادی ۲ کشور ایران و روسیه تاکید کرد.

به گزارش گیل مانا، حسین مصطفی‌پور امروز در دیدار با آندره وادوف سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت با ابراز خرسندی از روند رو به پیشرفت ارتباطات ۲ کشور ایران و روسیه اظهار کرد: خوشبختانه شاهد اراده مستحکم ۲ دولت در جهت گسترش و تعمیق ارتباط به ویژه در زمینه توسعه روابط اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده اقتصادی استان گیلان گفت: استان گیلان به واسطه مرز آبی با کشور روسیه و وجود کنسولگری روسیه از دیرباز در شهر رشت، پتانسیل خوبی جهت توسعه ارتباطات اقتصادی با کشور روسیه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات پیش روی بازرگانان ۲ کشور بیان کرد: در راستای افزایش تبادلات اقتصادی کشور نیاز است زیرساخت‌های لازم، تامین و توسعه یابد.

مصطفی‌پور با اشاره به ارتباطات خوب ۲ استان گیلان و آستاراخان روسیه افزود: با اتمام پروژه راه آهن رشت به کاسپین، امیدواریم بخشی از مشکلات زیرساختی جهت توسعه تجارت دریایی ایران و روسیه رفع شود.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت نیز در این دیدار با اشاره به روابط رو به رشد ۲ کشور ایران و روسیه اظهار کرد: توسعه روابط اقتصادی ۲ کشور نیازمند فراهم آوردن زیرساخت‌های مناسب جهت تسهیل واردات و صادرات است.

آندره وادوف به برخی از مشکلات زیرساختی و اداری سرکنسولگری روسیه در رشت اشاره کرد و خواستار مساعدت استانداری گیلان جهت رفع این مشکلات شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.