• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2
فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

۱۶ سرقت توسط سارقان در رشت

  • کد خبر : 8894
  • 19 اردیبهشت 1403 - 13:02
۱۶ سرقت توسط سارقان در رشت
فرمانده انتظامي رشت از دستگيري ۲ سارق خودرو و قطعات و لوازم داخل آن در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين افراد به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند و از آن‌ها تعدادي قطعات و محتويات داخل خودرو و يک دستگاه سواري پرايد سرقتي کشف شد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ محمود حافظی امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد و اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو پراید در یکی از محله‌های شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۲۲ رشت با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی نسبت به سطح حوزه استحفاظی، هویت ۲ سارق این خودرو و محل اختفاء آن‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارقان سابقه‌دار در حال اوراق کردن یک دستگاه خودرو پراید سرقتی و کشف ۲ دستگاه پخش خودرو، ۴ دستگاه بلندگو، ۶ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه مودم، ۲ عدد باطری خودرو، ۸ عدد فلش، ۳ دستگاه سنگ‌فرز و تعدادی ابزار آلات سرقتی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر رشت خبر داد و با اعلام اینکه این افراد در تحقیات پلیس به ۳ فقره سرقت خودرو و ۱۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل اتومبیل اعتراف کردند، اذعان‌داشت: سارقان ۳۳ و ۵۱ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان و پدال با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو و موتورسیکلت در نقاط تاریک و خلوت در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

بازداشت سارق حین تردد با موتورسیکلت سرقتی در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری یک سارق حین تردد با موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

سرهنگ  حافظی، اصلی‌ترین مولفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، سرقت عنوان کرد و اظهارداشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به حرکات راکب یک دستگاه موتورسیکلت هوندا در حال تردد مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: پس از استعلامات صورت گرفته مشخص شد، این موتورسیکلت چند روز قبل در یکی از شهرستان های همجوار سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق ۳۶ ساله که دارای سوابق سرقت موتورسیکلت، محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی و کابل برق است، خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید ضمن توجه به هشدارهای انتظامی، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده ماننده دزدگیر، قفل فرمان و پدال و زنجیره مجهز کنند و از پارک کردن آن‌ها در نقاط تاریک و خلوت خودداری شود.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.