• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

دپو ۴۵ میلیاردی پارچه‌های قاچاق در بندرانزلی لو رفت

  • کد خبر : 8808
  • 09 اردیبهشت 1403 - 21:09
دپو ۴۵ میلیاردی پارچه‌های قاچاق در بندرانزلی لو رفت
فرمانده انتظامي گیلان از کشف 45 ميليارد ريالي انواع پارچه خارجي قاچاق در بازرسي از يک کارگاه در شهرستان بندرانزلي خبر داد.

به گزارش گیل مانا، سردار عزیزاله ملکی امروز ۹ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اثر سوء قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظم اقتصادی، تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغال می‌شود، اظهار کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه از دریافت خبر دپو پارچه قاچاق داخل یک کارگاه در یکی از محله‌های شهرستان بندرانزلی خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات لازم و احراز صحت موضوع به همراه نماینده اداره صمت به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲۴۶ طاقه انواع پارچه‌های خارجی بدون مدارک گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در رابطه متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.