• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
4
رییس فدراسیون فوتبال ایران:

امروز بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را در سطح جهانی به نام «یوزهای ایرانی» می‌شناسند/ فوتبال و محیط‌زیست نقطه مشترک دغدغه مردم هستند

  • کد خبر : 8667
  • 22 فروردین 1403 - 20:20
امروز بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را در سطح جهانی به نام «یوزهای ایرانی» می‌شناسند/ فوتبال و محیط‌زیست نقطه مشترک دغدغه مردم هستند
رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: تصویر یوز ایرانی بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان به قدری جا افتاده است که بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را به نه به عنوان بازیکن تیم ملی فوتبال بلکه با عنوان یوزهای ایرانی می شناسند.

به گزارش گیل مانا و به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران امروز در جلسه امضای تفاهم نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال، اذعان داشت: فوتبال و محیط زیست مشترکات فراوانی دارند و مردم هر دوی آنها را بدون توجه به سیاست ها و دولت ها دوست دارند و برای بهبود و اعتلای آن تلاش می کنند.

وی با اشاره به اهمیت نمادهای محیط زیستی در ورزش، افزود: تصویر یوز ایرانی بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان به قدری جا افتاده است که بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را به نه به عنوان بازیکن تیم ملی فوتبال بلکه با عنوان یوزهای ایرانی می شناسند و این نشان دهنده عمق اهمیت مسائل محیط زیستی در بین افکار عمومی ورزش دوستان جهان است.

رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اغلب حوزه ها از سیاست تا اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی از فوتبال تاثیر می پذیرند و این یک مسئولیت برای جامعه فوتبال ایجاد می کند.

وی برآورد فدراسیون فوتبال از مخاطبان لیگ برتر را رقمی بالغ بر ۴۰ میلیون نفر در سطح کشور دانست و ادامه داد: مخاطبان فوتبال خارج از حد تصور هستند و علاقه مندی مردم به فوتبال و سرمایه اجتماعی این حوزه باعث شده است تا فعالیت ما در این فدراسیون ابعاد گسترده ای داشته باشد.

تاج استفاده از این فرصت در آموزش و فرهنگسازی در حوزه محیط زیست را بسیار با اهمیت برشمرد و تصریح کرد: فوتبال کشورمان رتبه بیستم جهان را دارد در حالیکه در بخش درآمدزایی از این حوزه در قاره آسیا در رتبه ۲۱ قرار داریم و باید برای ارتقاء این امر تلاش کنیم.

وی بیان کرد: محیط زیست در استراتژی جدید AFC جایگاه ویژه ای دارد و تمامی سعی ما این است که در کنار حافظان، پاسداران و شهدای محیط زیست و تنوع زیستی به ویژه گونه های ارزشمند کشورمان قرار بگیریم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.