• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
رئیس کل دادگستری گیلان:

تامین اجتماعی باید در پرداخت مطالبات به تعهدات خود عمل کند

  • کد خبر : 8597
  • 18 فروردین 1403 - 21:08
تامین اجتماعی باید در پرداخت مطالبات به تعهدات خود عمل کند
رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه تامین اجتماعی باید در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و اطباء و داروخانه‌ها به تعهدات خود عمل کند، گفت: مردم باید خدمات پزشکی مناسب و بهنگام را با کمترین هزینه دریافت کنند.

به گزارش گیل مانا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۱۸ فروردین ماه در دیدار با مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه دو نعمت سلامتی و امنیت همواره مغفول بوده و باید شکر گزاری شود، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بنا به رسالتی که در بخش سلامتی و درمان و ارائه خدمت به بیماران دارد، حائز اهمیت است.

وی خدمت به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را وظیفه‌ای خطیر و مهم خواند و افزود: خدمت به چنین جامعه هدفی نزد خداوند متعال ماجور و محفوظ است.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه تامین اجتماعی باید در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و اطباء و داروخانه‌ها به تعهدات خود عمل کند، گفت: لازم است این تاخیر در پرداخت مطالبات با پیگیری و اقدامات لازم به روز شود تا موجبات نگرانی و دغدغه جامعه هدف نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه باید مسئولان حساسیت و نظارت لازم را در حوزه مدیریت خود داشته باشند، تصریح کرد: اگر یک انحراف به عادت تبدیل شود مبارزه با آن بسیار دشوار می‌شود.

این مقام ارشد قضایی با تاکید بر اینکه مردم باید خدمات پزشکی مناسب و بهنگام را با کمترین هزینه دریافت کنند، خاطرنشان کرد: باید از فرصت کوتاه عمر و مسئولیتی که خداوند متعال به عنوان امانت و آزمایش به ما ارزانی داشته در مسیر خدمت به مردم بهره گرفت.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.