• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3

شناسایی انبار لباس‌‌های قاچاق در رشت

  • کد خبر : 8401
  • 09 فروردین 1403 - 6:01
شناسایی انبار لباس‌‌های قاچاق در رشت
به گفته رئيس پليس امنيت اقتصادي گیلان، بيش از 6 ميليارد ريال لباس قاچاق در بازرسي از يک انبار در شهرستان رشت کشف و ضبط شد. 

به گزارش گیل مانا، سرهنگ محمد خوش‌خلقت در گفت‌وگو با خبرنگاران، مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهارداشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات و تحت نظر قرار دادن سوژهای مورد نظر، انبار یک واحد صنفی که داخل آن تعداد زیادی لباس قاچاق دپو شده بود را مورد شناسایی قرار دادند، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به آدرس این مکان اعزام و در بازرسی از آن‌جا، ۲ هزار و ۱۵۰ ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی قاچاق شامل را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناس ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و بیان‌داشت: در این خصوص متهم ۴۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.