• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
4
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان:

شرکت در انتخابات باعث رفع موانع قانونی بر سر راه محیط زیست می‌شود

  • کد خبر : 8024
  • 02 اسفند 1402 - 18:14
شرکت در انتخابات باعث رفع موانع قانونی بر سر راه محیط زیست می‌شود
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان گفت: شرکت در انتخابات باعث رفع موانع قانونی بر سر راه محیط زیست می‌شود.

به گزارش گیل مانا، حمزه عشوری امروز  با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، مهم‌ترین رویداد سرنوشت ساز کشور است و بسیاری از آگاهان و فعالان محیط زیست کشور معتقدند، تشکیل مجلس مقتدر و حضور نمایندگان با تجربه و آگاه به مسائل روز مهم‌ترین عامل تسریع روند توسعه کشور و بهبود و رفع موانع قانونی بر سر راه محیط زیست است.

وی با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در انتخابات، افزود: این مهم برای تشکیل مجلس قوی، زمینه‌ساز تقویت دولت و دفاع بهتر و حمایت بیشتر از محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه انتخابات از این جهت اهمیت دارد که مردم با رای مستقیم خود سرنوشت کشور و آینده خود را در دست دارند، گفت: این امر مهم از برکات انقلاب و خون شهدا است که نصیب ما شده و همه ما وظیفه داریم با مشارکت پر شور در انتخابات از این حق بزرگ پاسداری کنیم.

عشوری با بیان اینکه محیط زیست گیلان بسیار حساس و شکننده است، خاطرنشان کرد: حفاظت و حمایت از آن، همکاری مردم و همه بخش‌های حاکمیتی را طلب می‌کند.

وی از مردم ولایت مدار گیلان و همه کارشناسان و محیط‌بانان دعوت کرد تا برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه پای صندوق‌های رای حضور پر رنگ داشته باشند و بار دیگر دشمنان ایران را مایوس کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=8024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.