• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در لنگرود

  • کد خبر : 7969
  • 28 بهمن 1402 - 20:16
دستگیری عاملان نزاع و درگیری در لنگرود
فرمانده انتظامي لنگرود از دستگيري ۲ نفر از عاملان درگيري و تيراندازي در پي اختلاف شخصي و مالي در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش گیل مانا، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور امروز ۲۸ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: پلیس با عاملان هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی گفت: در پی تماس‌ مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری توسط چند نفر در یکی از محله‌های شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام اینکه با حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی صورت گفته مشخص شد، ۳ نفر در پی اختلاف شخصی و مالی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: در این نزاع ۲ نفر با سلاح شکاری به خودرو طرف دیگر درگیری شلیک و موجب رعب و وحشت مردم و ایراد خسارت شده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته محل اختفاء متهمان متواری این پرونده شناسایی و این افراد دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ سرخوش‌پور افزود: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که به‌خواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.