• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
مدیرکل ورزش گیلان عنوان کرد:

افتتاح ۲ طرح عمرانی ورزشی با حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دهه فجر در گیلان

  • کد خبر : 7792
  • 10 بهمن 1402 - 19:47
افتتاح ۲ طرح عمرانی ورزشی با حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دهه فجر در گیلان
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح ۲ طرح عمرانی ورزشی با حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در استان خبر داد و گفت: بیش از ۳۶۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و حوزه جوانان در دهه فجر امسال در استان اجرایی می‌شود.

به گزارش گیل مانا، دکتر جهانبخش آرمان امروز ۱۰ بهمن ماه با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امسال پربارتر از سال‌های گذشته ۳۶۰ برنامه فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و حوزه جوانان در تمامی شهرهای گیلان اجرایی می شود .

وی با اشاره به سرانه ۵۵ صدم مترمربعی ورزش گیلان گفت : در این دهه مبارک ۲ طرح عمرانی ورزشی با ۱۹ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان بابت زمین فوتبال چمن مصنوعی کومله لنگرود و زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی رحیم آباد رودسر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر از روسای ادارات ، هیاتهای ورزشی ، خصوصا ً هیات پزشکی ورزشی گیلان در افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته گفت : سال گذشته تا دهه فجر ۱۲۱هزار و ۹۵۹ نفر و امسال با تلاشهای انجام شده جامعه بزرگ ورزش در جهت حفظ سلامت و درمان در ورزش این رقم با ۱۸ درصد افزایش به ۱۴۲ هزار و ۴۱۸ نفر رسیده است .

دکتر جهانبخش آرمان سال ۱۴۰۲ را سال عرض اندام قهرمانان گیلانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی با کسب ۱۶ مدال رنگارنگ دانست و گفت : سال ۱۴۰۳ سال المپیک پاریس است و بر اساس برنامه های حمایتی خود را برای حضور بیشترین ورزشکار از ماهها پیش با تشکیل ستاد المپیک در گیلان آغاز کرده‌ام.

وی گفت : در حوزه جوانان عناوین خوبی نسبت به مدت مشابه در کشور بدست آورده ایم و تعداد سازمان‌های مردم نهاد جوانان گیلان نیز از ۱۳۳ مرکز به ۱۴۴ مرکز رسیده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.