• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

بیداری دنیا مدیون بصیرت و آگاهی جمهوری اسلامی ایران است

  • کد خبر : 7559
  • 21 دی 1402 - 15:44
بیداری دنیا مدیون بصیرت و آگاهی جمهوری اسلامی ایران است
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بیداری دنیا در برابر غزه و مظلومیت مردم فلسطین به واسطه بصیرت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در ۲ انتخابات پیش رو داشتن بصیرت و آگاهی ضروری است.

به گزارش گیل مانا، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز ۲۱ دی ماه در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان، با اشاره به اینکه گفتار، نوشتار، رفتار باید در راه حق و تعالیم الهی باشد، اظهار کرد: سخن جمهوری اسلامی ایران حق و گوینده اصلی آن رهبر معظم انقلاب هستند که سخنان حق بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام انتخابات باید با بصیرت عمل کرد، افزود: این انتخابات تنها تعیین کننده سرنوشت امت ما نیست بلکه سرنوشت امت‌های اسلامی و مظلوم‌جهان را رقم می‌زند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شنیدن صدای فریاد مردم مظلوم غزه و فلسطین امروز به واسطه بصیرت و آگاهی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز دنیای بشر همه و همه برای مظلومان فلسطین برخاستند، این فریاد حق جمهوری اسلامی ایران است که پس از ۴۴ سال به دنیا نشان داد که آمریکا شیطان و اسرائیل غده سرطانی و فلسطین مظلوم است، این بیداری دنیا، مدیون قدرت و بصیرت جمهوری اسلامی ایران است.

فلاحتی با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات باشکوه، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم تمام قدرت‌های زر و زور دنیا را نابود کنیم باید انتخابات با شکوه و آگاهانه برگزار شود.

وی با اشاره به انتخابات مهم پیش رو، گفت: کسانی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه می‌یابند باید پیرو ولایت فقیه و انقلاب اسلامی باشند و آرمان‌های انقلاب که سه مولفه مهم «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است را بفهمند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.