• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
4
استاندار گیلان:

ملت ایران در مکتب سلیمانی از دشمنان هراسی ندارند

  • کد خبر : 7414
  • 14 دی 1402 - 23:23
ملت ایران در مکتب سلیمانی از دشمنان هراسی ندارند
استاندار گیلان گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی در مکتب شهید سلیمانی از دشمنان هراسی ندارند.

به گزارش گیل مانا، اسدالله عباسی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ما کشور سرافراز انقلاب اسلامی یکپارچه هستیم در برابر همه تهدیدات نظامی، تروریستی، فرهنگی و اجتماعی دیواری خواهیم کشید که در وهله اول در معرض تهدید قرار نگیریم و مصون بمانیم و مسیر زندگی شرافتمندانه هموار کنیم.

وی افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی در مکتب شهید سلیمانی از دشمنان هراسی ندارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم ما هر روز آگاه‌تر از قبل حرکت خواهند کرد، گفت: این پیام را مسئولان دریافت کرده‌اند و متناسب به ماموریت خود در این زمینه حرکت می‌کنند.

عباسی ضمن تسلیت به شهادت رسیدن هموطنان در مزار شهدای کرمان در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ما در این روزها شاهد مقاومت مردم مسلمان غزه هستیم دشمنان اسلام و قرآن و انسانیت به سرکردگی آمریکا و رژیم پوشالی اسرائیل مردم بی‌گناه غزه را به خاک و خون کشیدند ماموریت آنهاترور ، ناامنی و کشتار مردم به ویژه مسلمانان و جبهه مقاومت است.

وی تاکید کرد: در روزهای اخیر شاهد شهادت شهید والا مقام سید رضی موسوی در سوریه ،معاون سیاسی دفتر حماس در لبنان و مردم مسلمان انقلابی ایران اسلامی که به عشق سردار دل‌ها راهی شهر کرمان شدند بودیم و این حرکت خبیثانه برای ما تازگی ندارد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: ما با محکوم کردن این رفتار ددمنشانه دشمنان که جمعی از مردم کشورمان را به شهادت رساندند به دشمنان می گوییم که راه و تفکر حاج قاسم ادامه خواهد داشت و آنها این راه را نخواهند بست و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

عباسی افزود: ما زوال این رژیم غاصب را شاهد هستیم و امیدواریم با همه توان و ظرفیت با هم و در کنار یکدیگر مسیر درستی که رهبری تعیین کرده با قدرت و اقتدار ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما به قله نزدیک شدیم و خستگی و نا امیدی در این راه معنایی ندارد و به زودی قله فتح خواهیم کردیم و دشمنان و جبهه باطل را نیست و نابود خواهیم کرد؛ این جبهه همیشه پیروز و سربلند خواهد بود و در مسیری که سکاندار انقلاب تعیین کرده پیروزی نزدیک است.

استاندار گیلان با بیان اینکه تبیین و جهاد تبیین باید تابلوی دید و روبروی مسئولان قرار گیرد، افزود: مسئولان باید جهاد تبیین را دستور کار اصلی خود در بخش های فرهنگی،اقتصادی، سیاسی قرار خواهند داد.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات پیش رو اضافه کرد: بسیاری از دشمنان و بدخواهان و معاندین با نظام به دنبال نا امید کردن و تضعیف ایران اسلامی هستند اما در این راه شکست خواهند خورد و ما حضور حماسه مردم در اسفندماه این را به اثبات خواهیم رساند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.