• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2
استاندار گیلان:

آرامش از مخلان نظم و امنیت جامعه سلب خواهد شد

  • کد خبر : 7411
  • 14 دی 1402 - 23:15
آرامش از مخلان نظم و امنیت جامعه سلب خواهد شد
استاندار گیلان با بیان اینکه آرامش از مخلان نظم و امنیت سلب خواهد شد، افزود: امنیت از کسانی سلب خواهد شد که برای امنیت اجتماعی مردم تهدید هستند.

به گزارش گیل مانا، اسدالله عباسی عصر امروز ۱۴ دی ماه در جلسه کارگروه حاشیه‌نشینی در استانداری گیلان، اظهار کرد: در گیلان حاشیه نشینی وجود ندارد بلکه این محلات پیکره اصلی شهر بوده و انسانهایی در آنجا زندگی می کنند که گاه اتفاقات ناگواری تجربه کرده اند.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم بدون نام گذاری و کد گذاری علنی،این محلات را گل افشانی کنیم؛ ما فرصت ماجراجویی را از تبهکاران سلب می کنیم و در این محلات دوربین هایی به سبک یک شهر هوشمند قرار خواهند گرفت .

وی گفت: ما در مسیر رشد،توسعه و تعالی قرار گرفتیم که دشمنان جوانان ما را نشانه گرفته‌اند؛ آنها خانواده و سبک زندگی مردم این مرز و بوم را تهدید می کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: دشمنان تنها با بمب گذاری و با خاک و خون کشیدن عده ای از مردم بیگناه ایران اسلامی را تهدید نمی کنند بلکه بابمب هایی بی صدا به دنبال گرفتن مغزها و اندیشه مردم و بویژه جوانان ما هستند، بمب هایی که خاموش است و دیده نمی شود اما دشمن به صورت نرم افزاری کار می کند لذا باید حواسمان جمع باشد.

استاندار گیلان گفت: در توسعه شهری تنها ساخت و ساز ، توسعه و بازآفرینی کافی نیست بلکه باید در همه ابعاد و زوایا توسعه را در نظر بگیریم و از گوشه کنار اطراف شهر و روستای خود غافل نشویم، دشمن سعی دارد برروی تعلیم و تربیت و نحوه آموزش جوانانمان و یا به شیوه نوین با ترویج اعتیاد در بین آنها رسوخ کند.

عباسی تصریح کرد: طبق گزارشات بیش از ۸۰۰ نوع مواد مخدر در جامعه شیوع یافته که بسیاری از خانواده ها از آن آگاهی ندارند و بسیاری نیز به این مقیاس و محاسبه دقیق آنها آشنا نیستند که مواد صنعتی تا چه حد می‌تواند در نابودی انسان‌ها نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: با اولین حرکت در این مسیر انحرافی سقوط کامل یک انسان را شاهد خواهیم بود. سالانه چندین هزار همت برای نظام تعلیم و تربیت، مسائل اجتماعی، فرهنگی و امنیتی بودجه گذاشته می شود که انسان های متعالی تربیت شوند.

وی گفت: تمرکز ما در کشور بر روی توسعه است و این قطار حرکت کرده و دولت با همه توان با وجود همه سنگ اندازی ها، موانع، ضعف ها و عقب ماندگی ها شبانه روز تلاش می‌کند اما برای نتیجه بخش بودن به کمک همه اقشار جامعه نیاز دارد.

استاندار گیلان تصریح کرد: ما با کمک همدیگر هم‌اندیشی و همدلی راه درست را طی می کنیم و برای رسیدن به هدف همه زوایا را بررسی کرده و با جلوگیری از حرکتهای تک بعدی و تک روی برآیند مطلوب ارائه خواهیم داد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.