• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2
مدیرکل راه‌آهن شمال٢ خبر داد:

جابجایی بیش از ۴۴٠ هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان

  • کد خبر : 7129
  • 27 آذر 1402 - 7:00
جابجایی بیش از ۴۴٠ هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان
مدیرکل راه‌آهن شمال٢ با بیان اینکه در ٨ ماهه امسال بیش از ۴۴٠ هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان جابجا شده‌ است، گفت: این مهم ٩ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش گیل‌ مانا، غلامحسین ولدی در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای راه آهن گیلان، به معرفی راه‌آهن استان پرداخت و اتصال آن به شبکه ریلی سراسری کشور را نقطه عطفی در توسعه و پیشرفت منطقه قلمداد و اظهار کرد: خوشبختانه از آغاز ورود راه‌آهن به گیلان، استقبال مردم از این مُد حمل‌ونقل بسیار چشمگیر بوده و آمار روزافزون مسافرین ریلی نیز گواه این مطلب است.

وی افزود: در ٨ ماهه امسال بیش از ۴۴٠ هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان جابجا شده‌ که ٩ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل راه‌آهن شمال٢ ، تلاش برای افزایش رضایتمندی مسافرین و مراجعین را اولویت اصلی راه‌آ‌هن دانست و گفت: اجرای طرح همیار مسافر به منظور ارائه خدمات به توانخواهان، اطلاع‌رسانی به زبان اشاره برای بهره‌مندی مراجعین ناشنوا، غنی‌سازی اوقات انتظار مراجعین، فراهم‌سازی امکانات مناسب برای رفاه مسافرین و … برخی از اقداماتی است که به منظور «کسب رضایتمندی مردم» به انجام رسیده و موجب شده تا اداره کل راه‌آهن شمال٢ در سال جاری بعنوان دستگاه برتر در این محور انتخاب شود.

ولدی به عملکرد اداره کل در زمینه جابجایی بار و نقش راه‌آهن در توسعه اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: تاکنون حجم عظیمی از مصالح خاکی پروژه‌های راهسازی استان، نهاده‌ها‌ی دامی شرکت‌های تولیدی دام و طیور، لوله‌های فولادی پروژه‌های آب‌رسانی و همچنین محصولات صنایع فولادی گیلان از طریق ناوگان ریلی حمل‌ شده است و تلاش می‌شود با ایجاد بارانداز ریلی در ایستگاه راه‌آهن رشت، ظرفیت مناسبی را برای سرمایه‌گذاران و صاحبان بار و کالا جهت ترانزیت و حمل ریلی محصولات فراهم کنیم.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=7129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.