• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2
معاون استاندار گیلان خبرداد:

شناسایی ۹۷ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های گیلان

  • کد خبر : 648
  • 23 بهمن 1401 - 23:49
شناسایی ۹۷ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های گیلان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید بر ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز گفت: تاکنون ۹۷ مورد از این نقاط در استان شناسایی و نسبت به آشکارسازی با نصب علائم هشدار دهنده و ایجاد سرعتکاه اقدام شده است.

به گزارش گیل مانا، مسعود کاظمی عصر امروز در جلسه شورای راهبردی ترافیک گیلان در استانداری اظهار کرد: حدود ۳۰ درصد از نقاط حادثه خیز در استان گیلان رفع شده و بقیه نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به معیوب بودن تعدادی از پل‌های عابر پیاده در رشت و با تاکید بر رفع مشکلات آنها افزود: طرح جامع ترافیک رشت در وزارت کشور با لحاظ کردن برخی اصلاحات مصوب شد از این‌رو اجرای این طرح باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به مشکلات مربوط به ترافیک شهر رشت خاطر نشان کرد: عدم زمانبندی مناسب برای رسیدن به هدف و مقصد در فعالیت‌های روزانه یکی از دغدغه‌های اصلی ما در این شهر است لذا ضروری است تا طرح جامع ترافیک شهر در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداران موظفند تا طرح‌های جامع را پیگیری و اجرا کنند با تاکید بر هوشمندسازی دوربین‌های تقاطع‌های شهری با اولویت شهر رشت ادامه داد: تعداد تقاطع ها طی زمانبندی که تا پایان سال نسبت به هوشمندسازی دوربین‌ها انجام می شود باید مشخص و اعلام گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در ادامه با اشاره به افتتاح یک هزار و ۱۰۹ پروژه با اعتبار بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان اظهار کرد: از این تعداد پروژه ۹۶۳ مورد پروژه‌های عمرانی بود که به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه تفاوت دولت آیت‌الله رئیسی با سایر دولت‌ها در تفکر و تصمیم‌گیری به موقع است و این مهم اعتقاد تک تک مدیران در این دولت می‌باشد، اضافه کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت ما در استان گیلان است.

معاون استاندار گیلان خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم وعده هایی که برای اغلب پروژه‌های نیمه تمام برای اختصاص اعتبار داده بود، عملی کرد، استخر فرهنگیان که از سال ۸۳ به دلیل بارش برف تخریب شده و بلاتکلیف مانده بود نمونه‌ای از این پروژه هاست که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.