• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3

صدور اخطار پلمب برای ۱۲ تالار‌ پذیرایی متخلف در گیلان

  • کد خبر : 6433
  • 24 مهر 1402 - 20:12
صدور اخطار پلمب برای ۱۲ تالار‌ پذیرایی متخلف در گیلان
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از صدور اخطار پلمب برای 12 تالار پذیرایی متخلف در سطح استان توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی، ضوابط انتظامی مربوط به برگزاری مراسمات را رعایت نكرده‌اند.

به گزارش گیل‌مانا، سردار “حسین حسن‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار کزد: برپایی هرگونه مراسم، همایش و جشن در واحدهای صنفی مستلزم دریافت مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی و رعایت ضوابط و مقررات از سوی متصدیان این صنوف می‌باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در یک هفته اخیر با اعزام گشت‌هایی به شهرستان‌های لنگرود، لاهیجان، خمام، شفت و فومن اقدام به بازدید از ۳۵۴ تالار پذیرایی کردند، افزود: در این بازدیدها به ۲۱۷ واحد تذکر ابلاغ، از ۴۲ واحد تعهد اخذ و برای۱۲ واحد دیگر هم به دلیل هنجارشکنی و عدم رعایت ضوابط انتظامی مربوط به برگزاری مراسمات، اخطاریه پلمب صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای جلوگیری از تخلفات صنفی اشاره کرد و اذعان داشت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و واحدهای صنفی آنها برابر وقت تعیین شده پلمب خواهند شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=6433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.