• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
فرمانده انتظامی خمام خبرداد:

دستگیری عاملان اقدامات هنجارشکنانه و تحریک مردم در خمام

  • کد خبر : 5834
  • 29 شهریور 1402 - 19:36
دستگیری عاملان اقدامات هنجارشکنانه و تحریک مردم در خمام
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان خمام، ۲ خانم كه با اقدامات هنجارشكنانه و تحريك مردم قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومي را داشتند توسط پليس دستگير شدند. 

به گزارش گیل‌مانا، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری در خصوص اینکه ۲ نفر با حضور در معابر شهر خمام با انجام اقدامات هنجارشکنانه و تحریک مردم قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس بلافاصله با حضور در آدرس محل مورد نظر، متهمان را شناسایی و آنها را حین فرار با یک دستگاه خودرو تیبا مشاهده کرد، افزود: خودرو متهمان متوقف و این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با اشاره به اینکه متهمان این پرونده که ۲ خانم هستند ضمن ابراز پشیمانی از عملکرد خود، علت این قبیل اقدامات را تاثیر منفی و جوسازی رسانه‌های معاند عنوان کردند، گفت: متهمان ۲۰ و ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان از خانواده‌ها خواست تا بیش از پیش مواظب فرزندان خود باشند زیرا دشمن روی این قشر که سرشار از احساسات و هیجان هستند تمرکز کرده و با استفاده از ابزارهایی نظیر فضای مجازی سعی دارد آنها را تحریک کند.

دپو بیش از ۳ میلیارد نوشیدنی قاچاق داخل یک منزل در خمام

فرمانده‌ انتظامی خمام از کشف بیش از ۳ هزار قوطی نوشیدنی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال داخل یک منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رجبی ویسرودی، فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور عنوان  و اظهار کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری در خصوص دپو مقدار زیادی نوشیدنی قاچاق داخل یک منزل در شهر خمام، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات فنی و نامحسوس صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام از کشف ۳ هزار و ۴۱۵ قوطی نوشیدنی قاچاق در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این راستا متهم ۲۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=5834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.