• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2
فرماندار رودبار خبرداد:

افزایش ۴۵ درصدی بودجه عمرانی رودبار

  • کد خبر : 3833
  • 11 مرداد 1402 - 0:05
افزایش ۴۵ درصدی بودجه عمرانی رودبار
فرماندار شهرستان رودبار گفت: بودجه عمرانی شهرستان نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش گیل‌مانا، طهمورث عموپور عصر سه‌شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روسای ادارات برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای سیاست‌های راهبردی دولت ایران قوی امسال شاهد آن هستیم که بودجه شهرستان رودبار نسبت به سال گذشته افزایش ۴۵ درصدی داشته است که این نشان از موفقیت این دولت در مبارزه با تحریم.های استکبار جهانی است.

وی افزود: آن اداراتی که درجلسه امروز غیبت داشتند بودجه اختصاص یافته آن دستگاه، کسر شود.

فرماندار رودبار گفت: در اجرای عدالت آن دسته از اداراتی که از امکانات کمتری برخوردار هستند ، درصد بیشتری از بودجه تعمیر و تجهیز به آنها اختصاص خواهد یافت.

عموپور تاکید کرد: در حکمرانی خوب مردم زمانی از مسئولان رضایت خواهند داشت،که اثربخشی کارها و برنامه‌ها را در جامعه توسط مسئولان مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: ادارات و نهادهای شهرستان بازتاب خبری کارهای خود را در راستای جهاد تبیین، توسط اصحاب رسانه در سطح شهرستان انعکاس بدهند و به استحضار مردم  شهرستان رودبار برسانند و با این عمل با دمیدن روح امید در جامعه مردم را نسبت به نظام و انقلاب امیدوارتر کنند و نقشه‌های دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکام بگذارند.

عموپور گفت: امید افزایی در دل جامعه یکی از اصلی ترین وظیفه مسئولان در دولت مردمی ایران قوی حضرت آیت الله دکتر رئیسی است که در حال اجرایی شدن است.

مقام عالی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه و داخلی ضد انقلاب در تلاش هستند امید را در جامعه از بین ببرند ولی با منویات مقام معظم رهبری و سیاست قوی دولت سیزدهم امید در دل مردم ایران اسلامی افزایش پیدا کرده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=3833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.