• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
0
رئيس عقيدتي سياسي فراجا:

انس با قرآن تعالی بخش پلیسی در تراز انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 11114
  • 08 مهر 1403 - 16:27
انس با قرآن تعالی بخش پلیسی در تراز انقلاب اسلامی است
رئيس عقيدتي سياسي فراجا با بيان اينکه آرمان هاي الهي با قرآن محقق مي‌شود، گفت: انس با قرآن تعالي بخش پليسي در تراز انقلاب اسلامي و هم انگيزه اي براي برپا داشتن فضايل انساني است.

به گزارش گیل مانا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی امروز هشتم مهرماه در آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور کارکنان انتظامی و خانواده آنها در سالن غدیر ستاد انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک ایام پر خیر و برکت ماه ربیع الاول، اظهار کرد: ماه ربیع الاول ماه ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) به وجود آورنده بزرگترین طلوع بشر و ولادت امام جعفر صادق (ع) و هفته دفاع مقدس که مصادف شد با شهادت مجاهد کبیر و نستوه پرچمدار جبهه مقامت حجت الاسلام و المسلمین “سید حسن نصرالله” است.

وی با بیان اینکه شهادت حق مسلم “سید حسن نصرالله” و بهتر از شهادت نمی‌توان برای وی تصور کرد افزود: او سعادتمندانه زیست و زندگی کرد و به معنای واقعی ذوب در ولایت بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا و انس با آنها همچون همنشینی با قرآن و ائمه معصومین علیهم السلام است بیان داشت: اگر قرآن و روایات اهل بیت(س) در روزگار ما خلاصه و به صورت انسان روایت شوند بسیاری از بزرگان ما از جمله سید حسن نصرالله را خلق می کنند.

ادیانی با بیان اینکه همه عمر سید حسن نصرالله به مجاهدت گذشت، به مانوس بودن انسان با قرآن و نهج البلاغه در زندگی اشاره کرد و اذعان داشت: انس با قرآن تعالی بخش پلیسی در تراز انقلاب اسلامی و هم انگیزه ای برای برپا داشتن فضایل انسانی است.

وی دوری از دامن قرآن و عترت را شروعی برای آلودگی به زندگی دنیوی توام با گناه دانست و افزود: قرآن ارزش های والای انسانی و مایه دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه آرمان های الهی با قرآن محقق می شود خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران در یک دستش سلاح و در دست دیگرش قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه تمسک به قرآن از جامعه بزرگ انتظامی صیانت می کند بیان داشت: تمسک به قرآن خنثی شدن فتنه ها شده و نجاتبخش انسان از فتنه های تاریک و آلوده و باعث استحکام اراده ها، اقتدار و مقاومت در برابر حوادث گوناگون می شود.

ادیانی با اشاره به اینکه قرآن عامل کسب قدرت مشروع است و می تواند پلیس را به نیرویی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه مطلوب برساند افزود: کسب رتبه اول گیلان در مسابقات سراسری قرآن شروع خوبی برای رسیدن به پایانی سعادتمند است.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه باید با قرآن و الهامات قرآن آشنا بود افزود: منشا عظمت تلاوت قرآن از عظمت قرآن و مفاهیم آن است.

ادیانی با تاکید بر اینکه جامعه بزرگ انتظامی باید با قرآن مانوس باشد اظهار داشت: در جامعه اسلامی نباید مسلمانی یافت شود که قرآن نخوانده باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه انس با قرآن و درک معنا و مفهوم آن نویدبخش یک آینده روشن برای ما است تصریح کرد: امروز اداره و عزم مجموعه انتظامی استان برای تحقق یک مجموعه قرآنی و مکتبی جدی تر از گذشته است.

وی با تقدیر و تشکر از فرمانده و مجموعه انتظامی استان برای تلاش ها و مجاهدت ها در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بیان داشت: مجموعه انتظامی گیلان، سمبل و نماد عالی یک مجموعه قرآنی است.

گفتنی است، در این مراسم از نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن خانواده های کارکنان که در مشهد مقدس برگزار شد و مجموعه انتظامی استان مقام اول تیمی این مسابقات را کسب کرد، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=11114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.