• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

ارتقاء توان رزمی محیط‌بانان گیلانی

  • کد خبر : 10574
  • 11 شهریور 1403 - 16:08
ارتقاء توان رزمی محیط‌بانان گیلانی
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان با اشاره به افزایش توان رزمی محیط‌بانان استان، گفت: دوره آموزشی ضمن خدمت دفاع شخصی و آمادگی جسمانی ویژه محیط‌بانان استان با حضور ۱۳۳ نفر برگزار شد.

به گزارش گیل مانا، حمزه عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت افزایش و ارتقاء توان رزمی محیط‌بانان، اظهار کرد: دوره آموزشی ضمن خدمت دفاع شخصی و آمادگی جسمانی با حضور ۱۳۳ نفر از محیط بانان استان گیلان، به مدت ۱۲ روز با حضور مدرسان و مربیان رسمی و مورد تائید هیات جودو استان در سالن یادگار امام رشت و میدان تیر برپا شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره حفظ آمادگی جسمانی و آموزش فنون دفاع شخصی در زمان مقابله با متخلفان شکار و صید است که البته به همت نیروهای پرتلاش یگان و با رصد و پایش عرصه‌های طبیعی، نقطه امنی برای آنان وجود ندارد، آموزش‌های لازم در خصوص استفاده از وسایل و ابزار دفاع شخصی و تجهیزات سازمانی به محیط‌بانان داده شد.

عشوری با تاکید بر اهمیت سلامت و توان جسمی محیط‌بانان در راستای انجام وظایف سازمانی، تصریح کرد: با فراگیری آموزش‌های مناسب به آنان، سعی داریم تا محیط‌بانان همیشه در بهترین شرایط جسمانی باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به سرفصل‌های تئوری و عملی این دوره تخصصی گفت: آشنایی با انواع سلاح‌های سرد و دفاع شخصی تخصصی کاربردی از موارد مهم آموزشی بوده است.

وی افزود : این دوره آموزشی دفاع شخصی به صورت دو دوره جداگانه ۶ روزه در تاریخ‌های پنجم الی ۹ شهریور و ۱۷ الی ۲۱ شهریور است و آزمون نهایی در تاریخ ۲۸ و ۲۹ شهریورماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.