• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

کشف بیش از ۲۰ هزار قرص ترامادول در گیلان/ ۵ واحد صنفی عطاری پلمب شد

  • کد خبر : 10556
  • 11 شهریور 1403 - 15:19
کشف بیش از ۲۰ هزار قرص ترامادول در گیلان/  ۵ واحد صنفی عطاری پلمب شد
جانشين فرمانده انتظامي گیلان از کشف20هزار و 400 عدد قرص ترامادول غير مجاز در اجراي طرح تشديد نظارت و مقابله با عرضه قرص‌هاي غير مجاز در واحدهاي صنفي عطاري در استان خبر داد و گفت: 5 واحد صنفي در اين خصوص پلمب شدند.

به گزارش گیل مانا، سردار  حسین حسن پور امروز ۱۱ شهریور ماه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره و اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای طرح تشدید نظارت و مقابله با عرضه قرص‌های ترامادول از واحدهای صنفی عطاری، ۵ واحد صنفی در استان پلمب شد، افزود: در این راستا از ۳۱۶  واحد صنفی بازدید، به ۹۶  واحد صنفی تذکر، از ۴۵ واحد صنفی تعهد اخذ و به ۱۲ واحد صنفی اخطاریه صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف۲۰هزار و ۴۰۰ عدد قرص ترامادول غیر مجاز از واحدهای صنفی پلمب شده در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه فوریت های ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.