• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
با حضور استاندار گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی:

پل و راه کاکرود بخش رحیم آباد شهرستان رودسر به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 10515
  • 09 شهریور 1403 - 16:18
پل و راه کاکرود بخش رحیم آباد شهرستان رودسر به بهره‌برداری رسید
به مناسبت هفته دولت و با حضور نماینده عالی دولت در گیلان‌ و مدیرکل راه وشهرسازی، راه و پل کاکرود با میزان اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش گیل مانا؛ صبح امروز(جمعه) به مناسبت هفته دولت و با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان،مهندس محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران ارشد استان و شهرستان، راه و پل کاکرود با میزان اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه خاطرنشان کرد: محور اصلی و راه روستایی کاکرود که در اثر سیل تخریب شده بود بدلیل اهمیت موضوع طی مطالعات انجام شده توسط مهندسین مشاور بهین تردد پارس بر اساس بهسازی نوع ۱ و ۲ محور موجود به طول ۷۵۰ متر و با عرض متوسط ۷ متر و بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول ۷۵۰ متر با عرض ۵٫۵ متر و با انعقاد قرارداد اداره کل راه و شهرسازی گیلان با شرکت خصیل دشت رانکوه عملیات اجرائی از تیرماه سال ۹۸ آغاز شد و سر انجام با پیگیری های فراوان راه و پل کاکرود با دهانه ۱۰ متری و عرض عبور ۱۶ متر همراه با دیوارهای برگشتی به بهره‌برداری رسید.

وی در پایان گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه مذکور ۲۱۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات استانی و از مصوبات سفر ریاست جمهوری تامین شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.