• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

رئیس جمهور در دیدار با مجمع نمایندگان گیلان: نمایندگان، دولت را در انتصاب مدیران کارآمد یاری کنند

  • کد خبر : 10220
  • 29 مرداد 1403 - 21:17
رئیس جمهور در دیدار با مجمع نمایندگان گیلان: نمایندگان، دولت را در انتصاب مدیران کارآمد یاری کنند
رئیس‌جمهور بکارگیری افراد توانمند به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی را تحولی در روند اداره امور کشور برای رفع نقائص و حل مشکلات دانست و گفت: از نمایندگان مجلس درخواست دارم دولت را در تدوین شاخص‌های انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی متخصص، کارآمد و تحول‌گرا کمک کنند.

به گزارش گیل مانا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور یکشنبه در دیداری جداگانه با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود اختلاف و انشقاق در درون حاکمیت و میان حاکمیت و مردم بزرگترین تهدید برای حاکمیت است، اظهار کرد: دولت چهاردهم ایجاد وفاق را مبنای کار خود قرار داد تا با غلبه بر اختلافات، همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را در مسیر حل مشکلات هم‌افزا کند.

وی، بکارگیری افراد توانمند به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی را تحولی در روند اداره امور کشور برای رفع نقائص و حل مشکلات دانست و گفت: از نمایندگان مجلس درخواست دارم دولت را در تدوین شاخص‌های، انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی متخصص، کارآمد و تحول‌گرا کمک کنند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت باور به اجرای حداکثری سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلان و برنامه پنج ساله را محور تلاش برای ایجاد وفاق قرار داده است، تصریح کرد: با وحدت بر محور اجرای سیاست‌های کلان نظام می‌توان به زبان و راهکارهای اجرایی مشترک برای حل مشکلات کشور رسید.

پزشکیان بیان اینکه اجرای کامل و صحیح اجرا نشدن سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلان نظام را که برآمده از نظر کارشناسان و مورد تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: با وجود تفاوت سلایق و نظرات همه باید بر یک محور وفاق کنیم و آن نظرات رهبری معظم انقلاب است که باید برای همه فصل‌الخطاب باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.