• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2

انتقاد از دپوی زباله در دیگر نقاط رشت

  • کد خبر : 1015
  • 27 فروردین 1402 - 16:48
انتقاد از دپوی زباله در دیگر نقاط رشت
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: زباله‌های رشت که در شرایط فعلی به سراوان نمی‌رود در نقاط دیگر شهر در حال دپو شدن است و هنوز جانمایی برای محل دفن جدید زباله‌ها انجام نشده است.

به گزارش گیل مانا، عضو شورای اسلامی شهر رشت بعدازظهر امروز در هشتادمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به مشکلات زباله در شهر رشت اظهار کرد: رئیس شورای رشت نیز در جلسات گذشته به این موضوع اشاره داشتند و زباله‌های رشت که در شرایط فعلی به سراوان نمی‌رود در نقاط دیگر شهر در حال دپو شدن است و هنوز جانمایی برای محل دفن جدید زباله‌ها انجام نشده است.

هادی رمضانی با انتقاد از دپوی زباله‌ها در دیگر نقاط شهر گفت: چون یک تعداد افراد مانع سرازیری زباله در مکان جدید هستند، زباله‌ها در دیگر نقاط دپو می‌شود و این واقعا زنگ خطر جدی است.

وی با بیان اینکه در موضوع تفکیک زباله از مبدأ نیز هیچ اقدام مشخصی انجام نشده است، افزود: از ریاست کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت تقاضا دارم که دستورات لازم را در این باره ابلاغ کنند.

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از نحوه انتخاب پیمانکاران پیرامون پروژه‌های مختلف شهر رشت بیان کرد: باید از پیمانکاران توانمند استفاده شود تا کیفیت پروژه‌ها نیز مطلوب باشد.

وی به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بارها با دستگاه‌های مسؤول در این باره تماس گرفته شده اما متاسفانه هنوز نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت تبدیل وضعیت نشده‌اند.

به گفته رمضانی در بسیاری از شهرها شاهد احداث نماها و بهره‌مندی از فضاهای مدرن به منظور زیباسازی سیما و منظر شهر هستیم اما متاسفانه بسیاری از بلوارهای رشت فاقد رنگ هستند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=1015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.