• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2

فرهاد بهادرانی مربی سپیدرود رشت شد/ تمدید قرارداد منصور قربانی مربی دروازه‌بان‌ها

  • کد خبر : 10034
  • 26 مرداد 1403 - 15:23
فرهاد بهادرانی مربی سپیدرود رشت شد/ تمدید قرارداد منصور قربانی مربی دروازه‌بان‌ها
فرهاد بهادرانی به عنوان مربی به جمع کادرفنی سپیدرود پیوست و منصور قربانی نیز برای چهارمین سال پیاپی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، قرار داد خود را تمدید کرد.

به گزارش گیل مانا، براساس اعلام روابط عمومی باشگاه فوتبال سپیدرود رشت امروز ۲۶ مرداد ماه فرهاد بهادرانی به عنوان مربی با تیم سپیدرود رشت قرار داد بست.

بهادرانی فوتبالش را از سپاهان اصفهان آغاز کرد و به جز آن در ذوب آهن اصفهان هم به میدان رفت و موفق شد تا با سپاهان به یک مقام قهرمانی و دو نایب قهرمانی و با ذوب آهن یک نایب قهرمانی و دو مقام سومی لیگ برتر دست یابد.

وی فصل گذشته با تیم نیروی زمینی تهران موفق شد تا از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کند و به جز آن بر روی نیمکت سپاهان اصفهان در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا به عنوان مربی حضور داشت و همچنین در لیگ دسته اول مربیگری تیم ون پارس اصفهان را برعهده داشته است.

این مربی تاکنون پنج مقام قهرمانی و سه مقام نایب قهرمانی را با عنوان سرمربی، همراه با تیم های نوجوانان و جوانان سپاهان در مسابقات لیگ برتر ایران به دست آورده و دو فصل متوالی نیز در سال های ۹۶ و ۹۷ از سوی کانون مربیان کشور، به عنوان بهترین مربی ایران در هدایت تیم‌های نوجوانان و جوانان سپاهان معرفی شده است.

منصور قربانی؛ مربی دروازه‌بان‌های ارتش سرخ گیلان

منصور قربانی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها برای چهارمین سال، قرارداد خود را با باشگاه سپیدرود رشت تمدید کرد.

منصور قربانی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را با باشگاه سپیدرود تمدید کرد تا همچنان در فصل جدید نیز مسئولیت مربیگری دروازه‌بان‌های سپیدرود را برعهده داشته باشد.

قربانی دارای مدرک (A) مربیگری است و سال هاست که به عنوان مربی دروازه بان در فوتبال مشغول به فعالیت است و در لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم مربی دروازه بان های تیم های سپیدرود رشت، چوکای تالش و داماش گیلان بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.