• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
0
ئيس پليس پيشگيري انتظامي گيلان عنوان کرد:

افزایش ۳ درصدی کشفیات چوب قاچاق در گیلان

  • کد خبر : 11270
  • 13 مهر 1403 - 17:23
افزایش ۳ درصدی کشفیات چوب قاچاق در گیلان
رئيس پليس پيشگيري انتظامي گیلان از افزايش 3 درصدي کشفيات چوب آلات قاچاق در شش ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل در گيلان خبر داد. 

به گزارش گیل مانا، سرهنگ محمد حجتی امروز ۱۳ مهرماه، با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی و ملی یک وظیفه همگانی است اظهار کرد: در راستای تحقق فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص جلوگیری از دست‌اندازی افراد سودجو به منابع طبیعی، طرح‌هایی در این خصوص پیش‌بینی و در سطح استان گیلان اجرا شده است.

وی در تشریح اقدامات یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی گیلان در شش ماهه اول سال ضمن اشاره به کشف حدود ۴۲۰ تن چوب آلات قاچاق، گفت: در این راستا ۶۳۷ فقره پرونده تشکیل، تعداد ۷۳۶ نفر دستگیر و به دادسرا معرفی و ۳۴۷ دستگاه خودرو توقیف شده است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی گیلان در ادامه بیان داشت: همچنین در راستای رفع تصرف از اراضی ملی ۹۲۳ فقره پرونده تشکیل، ۲۰۷ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف و در اجرای ۱۴۰ فقره احکام قضایی صادره، ۷۱ هکتار از اراضی خلع ید گردیدند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن اشاره به مجروح شدن تعداد ۴ نفر از کارکنان یگان حفاظت منابع طبیع استان حین اجرای ماموریت در شش ماهه اوال سال با اعلام اینکه با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و همراهی آحاد مردم با اینگونه تجاوزات به منابع طبیعی برخورد قانونی و جدی به عمل می‌آید از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با سودجویان و متجاوزان به منابع طبیعی را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=11270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.