• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
0

جمع‌آوری ۱۲۲نفر معتاد متجاهر در رشت

  • کد خبر : 11169
  • 09 مهر 1403 - 16:47
جمع‌آوری ۱۲۲نفر معتاد متجاهر در رشت
فرمانده انتظامي رشت از"اجراي طرح آرامش در شهر" با هدف ارتقاء امنيت اجتماعي و الويت جمع آوري ضربتي معتادان متجاهر و فروشندان موادمخدر در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اجراي اين طرح 4 روزه بالغ بر 9 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده و تعداد 122 نفر معتاد متجاهر، 48نفر عامل فروش و توزيع موادمخدر، جمع‌آوري و دستگيرشدند.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ  عیسی روشن قلب امروز نهم مهرماه  با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح آرامش در شهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت ۴روز در سطح شهرستان رشت اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به جمع‌آوری ۱۲۲نفر معتاد متجاهر از سطح معابر و اماکن عمومی شهر و انتقال آنها به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و تصریح کرد: ۴۸ نفر فروشنده موادمخدر در این مدت دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند که از این افراد ۹کیلو ۶۵۴گرم انواع موادمخدر شامل تریاک،هروئین،شیشه و تعداد ۸۱۰ عدد انواع قرص های روانگردان کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها و ارتباط توام با مهر و عطوفت با فرزندان، از آنها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=11169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.