• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
0
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهی کل انتظامی کشور:

پشتیبانی از ولایت فقیه، رعایت حجاب و اجرای احکام دین، محورهای اصلی وصایای شهدا

  • کد خبر : 11118
  • 08 مهر 1403 - 16:32
پشتیبانی از ولایت فقیه، رعایت حجاب و اجرای احکام دین، محورهای اصلی وصایای شهدا
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه یادواره شهیدان یاد اهداف شهیدان است، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه، رعایت حجاب و اجرای احکام دین و عدالت اسلامی از محورهای اصلی وصایای شهدا است.

به گزارش گیل مانا، حجت الاسلام والمسلمین  سید علیرضا ادیانی امروز هشتم ماه در یادواره سرداران و ۱۳۲۲ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه فراجا و ۳۳ شهید یگان ویژه استان گیلان که روز جاری با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و کارکنان انتظامی در سالن اجتماعات شهدا فراجا برگزار شد با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله،  اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق شد تا در این سفر استانی به برکت اجتماع قرآنی تجلیل از برجستگان انتظامی استان گیلان توفیق تشرف در این جمع رو داشته باشم.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش‌ها و تجلیل و تکریم از شهدای والامقام از اولویت های مجموعه انتظامی دانست به سخنان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در نزد خداوند، افزود: خدای متعال در قرآن کریم بر مقام شهیدان درود می‌فرستد و مقام شهید را به اندازه مقام انبیا برمی شمارد.

ادیانی با بیان اینکه جایگاه شهدا رفیع است و هیچ کس نمی‌تواند به مقام شهدا دست پیدا کند بیان داشت: فرزندان و همسران شهید به خود ببالید و افتخار کنید چون کارهایی که شهیدان می توانند انجام ‌دهند از دست ما که به ظاهر زنده و مادی هستیم ساخته نیست.

وی با اشاره به اینکه شهادت طلبی است که ایران را از دست درازی دشمنان مصون داشته است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم یادواره شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها در جامعه کمرنگ شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به طنین و گسترش تفکر بسیجی و شهادت طلبی در کشور‌ برای مصونیت از دست درازی دشمنان به کشور افزود: مقام شهید دست نیافتنی است جز کسانی که به فیض شهادت می‌رسند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی با تاکید بر اینکه یادواره شهیدان یاد اهداف شهیدان است، افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه، رعایت حجاب و اجرای احکام دین و عدالت اسلامی از محورهای اصلی وصایای شهدا است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهدا به سید شهیدان اقتدا کرده بودند، اذعان داشت: شهدا تاریخچه دفاع از امنیت کشور هستند و راه و رسم شهادت پایان نخواهد داشت و این ملت‌ها و آیندگان هستند که به راه شهدا اقتدا خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا و همچنین جانبازان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=11118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.