• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1

هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 10896
  • 24 شهریور 1403 - 20:19
هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود
هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در آذرماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گیل مانا، تفاهم‌نامه همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه گیلان با هدف ایجاد و توسعه همکاری‌های مشترک و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، دینی و هنری، به امضاء دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان رسید.

توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت، از محورهای مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.

دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تقدیر از معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های دانشجویان در حوزه انجمن‌های علمی، به ضرورت حضور پر رنگ دانشجویان در باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره تأکید کرد.

وی افزود: برای تقویت روحیه امید در بین جوانان در راستای مرجعیت و جهت‌دهی علمی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دعوت از بزرگان علم و دانشمندان داخل و خارج کشور و برگزاری کارگاه ها و نشست‌هایی با حضور این بزرگان در حاشیه جشنواره، برای دانشجویان ضرورت دارد.

دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه گیلان به‌ عنوان پایه‌گذار و اولین دبیر انجمن علمی مدیریت در دانشگاه گیلان، گفت: بر استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه گیلان برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشنواره تأکید کرد.

هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت به عنوان مهمترین رقابت بین ۷۵۰۰ انجمن علمی دانشجویی در سراسر کشور، با هدف هم‌افزایی و ایجاد شور و نشاط بین انجمن‌های علمی، پذیرای آثار فعالان اعضای انجمن‌های علمی در قالب کارهای علمی و دانشجویی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.