• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

حضور حدود ۱.۵ میلیون مسافر در منطقه آزاد انزلی

  • کد خبر : 10785
  • 18 شهریور 1403 - 22:29
حضور حدود ۱.۵ میلیون مسافر در منطقه آزاد انزلی
حضور حدود ۱.۵ میلیون مسافر در منطقه آزاد انزلی در تعطیلات هفته دوم شهریورماه ۱۴۰۳، نخستین منطقه آزاد شمال کشور، میزبان افزون بر یک میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر بود.

به گزارش گیل مانا، مهدی کاظمیان مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی امروز ۱۸ شهریورماه با اشاره به استقبال میهمانان نورزی از این منطقه، اظهار کرد: در تعطیلات هفته دوم شهریورماه ۱۴۰۳، نخستین منطقه آزاد شمال کشور، میزبان افزون بر یک میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر بود.

به گفته کاظمیان فاز تجارت و گردشگری منطقه که محل تمرکز امکانات و تجهیزات و رویدادهای مناسبتی است، طی این مدت ۹۳۲ هزار و ۵۶۳ مسافر را میزبانی کرد که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی همچنین گفت که در کل محدوده این منطقه که شامل چندین بوستان و پارک ساحلی است، ظرف یک هفته بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر حضور پیدا کرده و خانواده‌ها برای گذران تعطیلات نخستین منطقه آزاد شمال کشور را انتخاب کردند.

گفتنی است وجود زیرساخت‌های تفریحی-ورزشی دریایی، ساحلی؛ بزرگ‌ترین طرح ساحلی شمال کشور با تجهیزات کامل جهت گذران سفری خوش برای خانواده‌ها؛ امکانات ایجاد شده توسط بخش خصوصی همچون بزرگ‌ترین مجموعه آکواریوم کشور، مجتمع‌های تجاری-اداری عرضه و فروش کالاهای تولیدکنندگان منطقه و صنایع‌دستی به همراه اجرای برنامه‌های فرهنگی -هنری -مذهبی توسط این سازمان، در یک محدوده چند ده هکتاری از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری منطقه آزاد انزلی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.