• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3

جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز در بندرانزلی

  • کد خبر : 10478
  • 08 شهریور 1403 - 15:12
جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز در بندرانزلی
فرمانده انتظامي بندرانزلي از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت جمع آوري سلاح‌هاي غير مجاز در اين شهرستان خبر داد و گفت : در اين راستا 5 قبضه سلاح شکاري غير مجاز کشف شد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ  امیر وهاب زاده امروز هشتم شهریور ماه ، اظهار کرد: زمانی که سلاح خارج از مقررات قانونی یا از سوی افرادی که صلاحیت داشتن اسلحه و استفاده از آن را ندارند به کار رفته شود، بدون شک جز ترس و ارعاب در جامعه و برهم زدن نظم و امنیت شهروندان نتیجه ای نخواهد داشت.

وی در ادامه به اجرای طرح ۳ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری سلاح های غیر مجاز در شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و گفت: پلیس با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، ۵ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز را کشف کرد.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا  ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی  با بیان اینکه مجموعه انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه از هیج تلاش و کوششی دریغ نمی کند، بیان داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان ، سبب قانونمداری می شود و مولفه های امنیت را ارتقاء می دهد.

کشف ۴ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ و ۱۲ هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۴ دستگاه موتورسیکلت که در اطراف شهر بلاصاحب رها شده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام پلاک موتورسیکلت ها از سیستم فراجا مشخص شد که موتور سیکلت ها مسروقه بوده و از محلات اطراف بندرانزلی به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: موتور سیکلت های مسروقه کشف شده به پارکینگ انتقال و اقدامات قانونی در این رابطه در حال انجام است.

فرمانده انتظامی بندرانزلی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان هشدارهای پلیس را در رابطه با پیشگیری از سرقت جدی گرفته و موارد مشکوک را از طریق تلفن فوریت های ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.