• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

رایزنی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با روسای دانشگاه‌ها برای نحوه تحصیل دانشجویان آسیب دیده سانحه تصادف

  • کد خبر : 10349
  • 05 شهریور 1403 - 8:37
رایزنی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با روسای دانشگاه‌ها برای نحوه تحصیل دانشجویان آسیب دیده سانحه تصادف
روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان از رایزنی با روسأی دانشگاه‌های محل تحصیل دانشجویان برای نحوه حضور دانشجویان در ترم پاییز و عدم عقب ماندگی تحصیلی دانشجویان به خاطر مصدومیت ناشی از حادثه خبر داد.

روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان امروز پنجم شهریور ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار مردم شریف گیلان می‌رساند سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان طبق وعده‌ای  که در اطلاعیه اول حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس زائرین اربعین اعلام کرد همچنان با تمام ظرفیت‌های لجستیکی و نیروی انسانی در کنار و یاور خانواده‌های دانشجویان آسیب دیده بوده و تا بهبود کامل تمامی دانشجویان در کنار خانواده‌های گرامی ایشان خواهد بود، در اینجا لازم است به چند اقدام سازمان جهت برآورده کردن این مهم به اطلاع عموم مردم برساند.

با پیگیری مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان و دستور فرمانده محترم سپاه قدس استان و همکاری معاونت محترم بهداشت و درمان سپاه قدس استان گیلان ، تمامی امورات درمانی (ویزیت دکتر عمومی و متخصص-عکسبرداری و رادیولوژی-فیزیوتراپی و غیره) دانشجویان گرامی تا بهبودی کامل در داخل استان به صورت کامل رایگان و متمرکز در درمانگاه امام سجاد(ع) رشت انجام می‌شود.

هزینه‌های دارویی دانشجویان گرامی به صورت متمرکز توسط داروخانه درمانگاه امام سجاد(ع) به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مراحل ثبت شکایت و پرداخت بیمه غرامت و امورات مربوط به پزشکی قانونی به صورت متمرکز توسط سازمان بسیج دانشجویی انجام می‌شود تا خانواده‌های محترم درگیر مراحل اداری این کار نباشند.

سرکشی مداوم از خانواده‌های دانشجویان گرامی توسط تیم‌های خواهران و برادران سازمان و اطلاع از آخرین وضعیت دانشجویان و خانواده محترم آنها انجام می‌شود.

حضور مداوم همکاران سازمان برای عیادت و سرکشی از سه دانشجوی بستری در بیمارستان بقیه الله و یک دانشجوی بستری در بیمارستان رازی قزوین انجام می‌شود.

تلاش سازمان برای حضور مسئولین استانی و کشوری بر بالین بیماران برای افزایش قوت قلب مصدومین و خانواده گرامی ایشان و همچنین تلاش برای بکارگیری از بهترین متخصصین امر در امورات درمانی آنها‌ ادامه دارد.

رایزنی با روسأی دانشگاه‌های محل تحصیل دانشجویان برای نحوه حضور دانشجویان در ترم پاییز و عدم عقب ماندگی تحصیلی دانشجویان به خاطر مصدومیت ناشی از حادثه در دست اقدام است.

این سازمان از تمام ظرفیت‌ها، خود برای کاهش میزان آسیب جسمی و از همه مهم تر کاهش آسیب روحی هم به دانشجویان و هم به خانواده گرامی ایشان استفاده می‌کند و امیدوار است با دعای خیر مردم گرامی این چهار دانشجو با بهترین حالت ممکن و کمترین آسیب به بالین خانواده بازگردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.