• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

جزییات سانحه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی دانشجویان گیلانی

  • کد خبر : 10298
  • 01 شهریور 1403 - 18:10
جزییات سانحه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی دانشجویان گیلانی
علت اولیه سانحه که توسط پلیس راهور استان قزوین اعلام شده برخورد اتوبوس با ماشین جلویی و انحراف به راست اتوبوس اعلام شد ولی عوامل دقیقتر آن در حال بررسی است.

به گزارش گیل مانا،  روابط عمومی و رسانه سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان درباره جزییات حادثه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی دانشجویان گیلانی اعلام کرد: در بامداد پنجشنبه مورخ ۱ شهریور سال۱۴۰۳ یک اتوبوس از کاروان اربعین حسینی دانشجویان گیلانی که قصد بازگشت از مرز مهران به رشت را داشتند در ساعت حدود ۵:۴۷ دقیقه صبح در محور کوهین دچار حادثه شد.

در همان ساعات اولیه دو تیم از سازمان بسیج دانشجویی استان به محوریت مسئول سازمان به محل حادثه اعزام و همزمان چندین تیم امدادی و چند اکیپ درمانی از استان قزوین جهت رسیدگی به آسیب دیدگان اعزام گردیدند.

در همان دقایق اولیه ، برخی از مصدومین ، بصورت سرپایی مداوا شده و دیگر مصدومین که جراحات بیشتری داشتند به بیمارستان های شهید رجایی ، رازی قزوین و بقیه الله تهران انتقال داده شدند.

علت اولیه سانحه که توسط پلیس راهور استان قزوین اعلام شده است برخورد اتوبوس با ماشین جلویی و انحراف به راست اتوبوس اعلام شد ولی عوامل دقیقتر آن در حال بررسی است.

در حال حاضر وضعیت مصدومین که تحت رسیدگی و درمان قرارگرفته رو به بهبودی بوده و انشالله به زودی شاهد سلامتی کامل این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.