• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2

دروازه‌بان سابق سپاهان در جمع سرخپوشان رشتی/ مهاجم ۲۴ ساله قرارداد خود را تمدید کرد

  • کد خبر : 10130
  • 28 مرداد 1403 - 19:05
دروازه‌بان سابق سپاهان در جمع سرخپوشان رشتی/ مهاجم ۲۴ ساله قرارداد خود را تمدید کرد
شهاب عادلی دروازه‌بان سابق سپاهان اصفهان با عقد قراردادی به سپیدرود رشت پیوست و رضا مستعلی پور مهاجم فصل گذشته نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش گیل مانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، امروز ۲۸ مرداد ماه شهاب عادلی که فصل گذشته با کویرمقوای تهران موفق شد به لیگ دسته اول ایران صعود کند، حالا به رشت آمده تا لیست ستارگان سپیدرود در فصل جدید پر و پیمان تر شوند و او پس از کار کردن با مربیان نامداری همچون علی دایی، امیر قله نوعی و زلاتکو کرانچار، چالش شاگردی با اکیر میثاقیان را نیز به کارنامه خود اضافه کند.

عادلی با ۱۹۵ سانتی متر قد، متولد ۳۰ دی ماه ۱۳۷۵ و زاده تهران است و در تیم های ملی جوانان و امید ایران عضویت داشته و در جام جهانی نیز به میدان رفته است و در لیگ برتر در تیم های نفت تهران، سپاهان اصفهان و نساجی مازندران و در لیگ دسته اول در تیم بادران تهران به میدان رفته است.

تمدید قرارداد رضا مستعلی پور با سپیدرود

رضا مستعلی پور مهاجم فصل گذشته سپیدرود، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، رضا مستعلی پور مهاجم ۲۴ ساله فصل گذشته سپیدرود که در فصل جاری سهمیه زیر بیست و پنج سال محسوب می شود با تمدید قرارداد خود یک فصل دیگر برای سپیدرود به میدان خواهد رفت.

وی که فصل گذشته در نیم فصل دوم از فجرسپاسی شیراز به سپیدرود پیوسته بود، سابقه عضویت در تیم های شهرخودرو مشهد در لیگ برتر، فجرسپاسی در لیگ دسته اول و امیدهای سایپا و مقام آقای گلی لیگ برتر امید های کشور را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.