• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

کشف بیش از ۱.۵ تن طیور غیر بهداشتی در رشت

  • کد خبر : 10021
  • 25 مرداد 1403 - 15:46
کشف بیش از ۱.۵ تن طیور غیر بهداشتی در رشت
فرمانده انتظامي رشت از توقيف خودروي نيسان حامل حدود يک و نيم طيور زنده فاقد مجوز حمل و پروانه بهداشت در منطقه سراوان اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ محمود حافظی امروز ۲۵ مرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک و قابل سرایت به انسان می‌تواند از طریق دام و طیور فاقد مجوز و غیر بهداشتی انتقال پیدا کند، اظهار کرد: حمل دام و طیور باید با اخذ مجوز‌های لازم انجام شود.

وی در ادامه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سراوان به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو نیسان با شماره پلاک یکی از استان های همجوار که در حال تردد در مسیر مواصلاتی به شهر رشت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف ۱تن و ۸۰۰ کیلوگرم مرغ زنده غیر بهداشتی و فاقد مجوز در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این راستا متهم ۲۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی شهرستان رشت خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۹۸۰میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حافظی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=10021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.