• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
نماینده ولی فقیه در گیلان:

خبرنگاران در بیان اندیشه‌ها عزت ملی را حفظ کنند

  • کد خبر : 9651
  • 15 مرداد 1403 - 12:37
خبرنگاران در بیان اندیشه‌ها عزت ملی را حفظ کنند
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه رسانه‌ها صدای رسا مردم هستند، گفت: خبرنگاران در بیان اندیشه‌ها عزت ملی را حفظ و از آن صیانت کنند.

به گزارش گیل مانا، آیت الله رسول فلاحتی امروز ۱۵ مرداد ماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به اهمیت و رسالت خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگار پیام و دردهای مردم را به مسئولان برای گره گشایی می‌رساند و نقش مهمی در بیان مشکلات و نیازهای جامعه دارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در جمهوری اسلامی مسئول رساندن مشکلات مردم به مسئولان بوده و در غیاب آن‌ها این نقیصه جبران نمی‌شود، افزود: اگرچه خبرنگاران نباید صرفا به مشکلات بپردازند و بیان دستاوردها و نقاط روشن نیز در جامعه بسیار حائز اهمیت و توسعه بخش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران با امپراطوری رسانه‌ای استکبار روبرو است، گفت: بیش از ۴۰ سال خبرنگاران چیره‌دست و آینده‌بین ما ظلم و استبداد وحوش غرب در منطقه را در دنیا بازگو کردند و امروز دیدیم آنچه خبرنگاران آزاده می‌گفتند، صحیح بود و ملت‌های دنیا آم را باور داشتند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، تصریح کرد: رسانه‌ها باید به موضوع جهاد تبیین بیشتر بپردازند و غایت توجه آنها منافع ملی و عزت و اقتدار ملت باشد.

ولی با تاکید تسلط درون استانی، ملی و برون‌مرزی از خبرنگاران خواست علاوه بر اشراف بر امور استان، بر اوضاع ملی و منطقه‌ای و حتی جهانی نیز مسلط باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه رسانه‌ها صدای رسا مردم هستند، گفت: خبرنگاران در بیان اندیشه‌ها عزت ملی را حفظ و از آن صیانت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.