• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3
رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت:

آتش سوزی در پاساژ سالار رشت مهار شد

  • کد خبر : 9578
  • 12 مرداد 1403 - 14:15
آتش سوزی در پاساژ سالار رشت مهار شد
رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش سوزی در یک‌باب انبار فروشگاه (تم تولد) در پاساژ سالار رشت، گفت: آتش در انباری به مساحت حدودا ۱۰۰ متر که مملو از اجسام قابل اشتعال و سریع الاشتعال بود با تلاش تیم عملیات مهار شد.

به گزارش گیل مانا، شهرام مومنی امروز ۱۲ مرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه آتش سوزی در طبقه دوم پاساژ سالار در ساعت هشت و ۵۸ دقیقه صبح امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد، اظهار کرد: سریعا ۹ خودروی آتش نشانی، نردبان و پشتیبان دستگاه تنفسی به همراه ۳۹ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در پیاده راه فرهنگی، ابتدای خیابان امام خمینی(ره) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در یک‌باب انبار فروشگاه (تم تولد) روی داد، افزود: آتش در انباری به مساحت حدودا ۱۰۰ متر که مملو از اجسام قابل اشتعال و سریع الاشتعال شامل اسپره، شمع، لیوان های کاغذی و غیره بوده مشاهده می‌شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: سریعا تیم گ‌های عملیاتی نسبت به مهار آتش، پیشگیری از گسترش آتش سوزی و خارج کردن چندین سیلندر  گاز هلیوم اقدام کردند.

مومنی با تاکید بر اینکه دود غلیظ ناشی از سوختن مواد قابل اشتعال( کاغذ و پلاستیک) به تمامی چهار طبقه پاساژ نفوذ داشت، تصریح کرد: تخلیه کامل دود و نیز بازدید برای نجات افراد محبوس شده احتمالی انجام شد که خوشبختانه به کسی آسیب جانی نرسید.

وی افزود: متأسفانه در این انبار راه های تخلیه دود(پنجره‌ها) به وسیله فنس‌های فلزی مشبک مسدود شده بود و امکان دسترسی به شیشه‌ها و شکستن آن برای آتش نشانان به سختی میسر می‌شد؛ علت آتش سوزی در دست بررسی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.