• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان خبرداد:

اجرای طرح تابستانه مهارت ویژه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد گیلان

  • کد خبر : 9506
  • 09 مرداد 1403 - 18:04
اجرای طرح تابستانه مهارت ویژه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد گیلان
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، طرح تابستانه مهارت ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

به گزارش گیل مانا، سیدمجتبی جلالی پور امروز ۹ مرداد با بیان خبر اجرای طرح تابستانه مهارت در استان، گفت: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از طریق برگزاری دوره های آموزش مهارت کسب و کار متناسب با بازار کار منطقه اجرا می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، اضافه کرد: در قالب این طرح ضمن شناسایی استعدادها و علاقمندی های دانش آموزان، آموزش های لازم جهت آمادگی برای ایجاد یک شغل پایدار ارائه می گردد.

وی، با اشاره به اینکه بستر لازم برای بهره مندی بیش از یک هزار نفر فراهم گردیده است، تصریح کرد: جامعه هدف برای این طرح دانش آموزان و بازماندگان از تحصیل تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال می باشد.

جلالی پور، درخصوص روش های ثبت نام افراد علاقمند جهت شرکت در این طرح، گفت: علاقمندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه https://hayat.emdad.ir و یا از طریق آدرس https://eitaa.com/gilyar۵۷. در پیام رسان ایتا، در این طرح ثبت نام نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، افزود: همچنین امکان ثبت نام حضوری از طریق مراجعه به واحد اشتغال مستقر در ادارات مقدور می باشد.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ثبت نام تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.