• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2
فرمانده انتظامی سیاهکل خبرداد:

۱۶ تن چوب قاچاق در توقیف پلیس سیاهکل

  • کد خبر : 9492
  • 08 مرداد 1403 - 15:04
۱۶ تن چوب قاچاق در توقیف پلیس سیاهکل
به گفته فرمانده انتظامي سياهکل، 16 تن چوب جنگلي قاچاق در اين شهرستان کشف و توقیف شد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ محمدرضا رحمانی امروز هشتم مرداد ماه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه قطع درختان و تخریب جنگل ها ضربات سخت و جبران ناپذیری را به طبیعت و محیط زیست وارد می کند،اظهار کرد:پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل ها برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاقچیان چوب به مدت یک ماه در سیاهکل اجرا شد،افزود:ماموران انتظامی در این مدت با اقدامات پلیسی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری  در محورهای مواصلاتی این شهرستان،یک دستگاه نیسان و ۲ دستگاه خودرو کامیون حامل چوب را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از کشف ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو ها با همکاری منابع طبیعی خبر داد و بیان داشت:در این راستا ۳ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه چوب های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد تصریح کرد:کارشناسان ارزش این کشفیات را ۸۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد:حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان،مراتب در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.