• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2
فرمانده انتظامی تالش:

ضاربان مامور منابع طبیعی در تالش دستگیر شدند

  • کد خبر : 9486
  • 08 مرداد 1403 - 14:52
ضاربان مامور منابع طبیعی در تالش دستگیر شدند
فرمانده انتظامي تالش از دستگيري ضاربان مامور منابع طبيعي در کمتر از 7 ساعت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ محمد رستمی امروز هشتم مرداد ماه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری بین قاچاقچیان چوب و ماموران حفاظت از منابع طبیعی در جنگل‌های گیسوم، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اشاره به اینکه برابر بررسی‌های انجام شده مشخص شد ۳ قاچاقچی چوب در حین قطع غیر قانونی درختان جنگل‌های گیسوم با ماموران حفاظت از منابع طبیعی درگیر شده‌اند افزود: در این درگیری یکی از ماموران منابع طبیعی زخمی و قاچاقچیان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی و با بکارگیری تجهیزات هوشمند و استفاده از روش‌های نوین پلیسی، ۳ قاچاقچی  متواری را در کمتر از ۷ ساعت شناسایی و آن‌ها را در مخفیگاهشان در یکی از بخش‌های این شهرستان دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان ۲۲، ۲۷ و ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رستمی  با اشاره به اینکه ضارب ۲۲ ساله مامور منایع طبیعی ۲ فقره سابقه سرقت خرد در پرونده خود دارد، افزود: پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.

پایان سرقت‌های سریالی کابل برق در تالش

وی از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای با ۶ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان خبر داد و پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان‌ کرد و گفت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

سرهنگ رستمی افزود: در ماه‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی در سطح شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران انتظامی با تلاش شبانه‌روزی و تقویت گشت‌های نامحسوس، سارق این پرونده‌ها را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از اعتراف سارق حرفه ای به ۶ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان تالش خبر داد و بیان داشت: سارق ۲۸ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ رستمی  همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.