• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
رئیس اداره محیط‌زیست بندرانزلی خبر داد 

آموزش ایمنی و پیشگیری از وقوع آتش سوزی ویژه محیط‌بانان بندرانزلی

  • کد خبر : 9348
  • 31 تیر 1403 - 13:31
آموزش ایمنی و پیشگیری از وقوع آتش سوزی ویژه محیط‌بانان بندرانزلی
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرانزلی گفت: با هدف پیشگیری از وقوع آتش سوزی، دوره آموزشی دو ساعته با حضور محیط‌بانان و کارشناسان اداره محیط زیست در محوطه محیط بانی قلم گوده،برگزار شد.

به گزارش گیل مانا، سیدحسن جعفری ۳۱ تیرماه با اشاره به برگزاری دوره اطفای حریق در قلم گوده، اظهار کرد: با توجه به موقعیت خاص و اکولوژیک شهرستان بندرانزلی در حاشیه تالاب بین المللی همه ساله شاهد آتش سوزی‌‌های گسترده‌ای با هدف زمین خواری توسط عده‌ای از افراد سودجو و زمین خوار هستیم که با آتش زدن زمین‌های حاشیه تالاب قصد سودجویی دارند.

وی افزود: با هدف پیشگیری از وقوع چنین آتش‌سوزی‌های دوره آموزشی دو ساعته باحضور محیط‌بانان و کارشناسان اداره محیط زیست در محوطه محیط بانی قلم گوده برگزار شد تا به صورت تئوری و عملی با نحوه مهار آتش بیشتر آشنا شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بندرانزلی از زحمات و همکاری همه جانبه اداره خدمات آتش نشانی شهرداری در کنترل و مهار آتش و برگزاری دوره‌های آموزشی جامع و هدفمند تقدیر کرد.

جعفری، موضوعات مطروحه در این کارگاه آموزشی را شامل آشنایی با انواع آتش‌ها و گروه‌بندی‌های A/B/C، نحوه مهار آتش، تشخیص برای وزش باد، به کاربردن ابزار مناسب با توجه به حجم آتش و مهمتر از همه حفظ خونسردی در مواجه با آتش دانست.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.