• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1

تشریح جزئیات برخورد سواری کوییک با هیات عزاداری در خشکبیجار

  • کد خبر : 9331
  • 28 تیر 1403 - 13:16
تشریح جزئیات برخورد سواری کوییک با هیات عزاداری در خشکبیجار
رئيس پليس راه گیلان از مجروح شدن 7 نفر بر اثر برخورد يک دستگاه سواري کوييک با عابران پياده در مراسم هيئت عزاداري خبر داد.

به گزارش گیل مانا، سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۳ مورخه ۲۷ تیر ماه سال ۱۴۰۳ با اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰پلیس مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور”خشکبیجار”، بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه سواری کوییک که از محور خشکبیجار به سمت روستای تمل شیر کوه در حال تردد بوده با دسته عزاداری برخورد کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه، ۷ نفر از عزاداران حسینی مجروح و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی شهرستان رشت منتقل شدند.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری کوییک اعلام و بیان داشت: وضعیت دو نفر از مجروحان ۱۴ و ۴۳ ساله وخیم گزارش شده است

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان سه نکته ضروری را به هیات عزاداری و رانندگان توصیه داشته و افزود : اول اینکه عزاداران محترم حتما از محل های مناسب برای عبور از عرض خیابان استفاده کرده و از توقف در حاشیه کم نور معابر پرهیز کنند و دومین نکته که باید رعایت شود رانندگان نیز با دقت کافی و بیشتر از قبل در معابر رانندگی کرده و توجه داشته باشند که در این ایام احتمال ورود عابران پیاده با لباس تیره در معابر و اطراف مساجد زیاد است و سومین نکته هم مسئولان هیات عزاداری نیز حتما باید مقررات ایمنی را رعایت نمایند و با علائم هشدار دهنده و لباس شب رنگ در انتهای مسیر حضور داشته و رانندگان را از تردد دسته عزاداری مطلع کنند.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.