• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
استاندار گیلان:

مردم امنیت خود را مدیون پلیس می‌دانند

  • کد خبر : 9320
  • 27 تیر 1403 - 17:58
مردم امنیت خود را مدیون پلیس می‌دانند
استاندار گیلان گفت: مردم پلیس را دوست دارند و امنیت خود را مدیون پلیس می‌دانند.

به گزارش گیل مانا، اسدالله عباسی امروز ۲۷ تیرماه در اجتماع بزرگ ۲ هزار نفری عاشورائیان که با حضور سردار ” محسن فتحی زاده” رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور، مسئولان استانی و کشوری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، متوفیان و اعضای وابسته در سالن اجتماعات شهدا فراجا و به صورت وبیناری در ۶ شهرستان استان برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و شهادت امام حسین علیه السلام، اظهار کرد: پیشکسوتان امنیت با فداکاری و از خود گذشتگی و ایثار جان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در امنیت مرزها و امنیت داخلی کشور تضمین کردید.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مرهون و مدیون شما در هر سمت و جایگاهی هستیم افزود: نیروی انتظامی در برهه های مختلف تاریخی و در طول سال امنیت را در حوزه های مختلف برای مردم فراهم کرده‌اند.

استاندار گیلان با بیان اینکه تلاش‌های پلیس در همکاری و کمک به دستگاه‌های متصدی برخی خدمات مردمی مانند تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا جنبه دیگری از ارزش‌های مجموعه انتظامی استان است بیان داشت: مردم پلیس را دوست دارند و امنیت خود را مدیون پلیس می دانند.

عباسی با بیان اینکه در مقابل دشمنان ایران اسلامی نیروهای مسلح با از خود گذشتگی جان خود را فدای مردم کردند افزود: دشمنان شما را انکار می‌کنند ولی مردم در هر برهه‌ای از تاریخ این کشور شما را دوست دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیروی انتظامی یکی از ستون‌های امنیت کشور است خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است پس ما وظیفه داریم که قدردان این نعماتی که خداوند به ما داده و لباس مقدس نیروی انتظامی باشیم.

استاندار گیلان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های فرمانده و مجموعه انتظامی استان برای حفظ و برقراری امنیت در استان گفت: از همه ظرفیت های استان برای حمایت از کارکنان انتظامی و همچنین نیروهای مسلح استان بهره خواهیم برد.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.