• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
همزمان با ماه محرم اجرا می‌شود؛

پویش به عشق حسین”ع” و جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین

  • کد خبر : 9293
  • 23 تیر 1403 - 15:22
پویش به عشق حسین”ع” و جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، از آغاز پویش به عشق حسین"ع" همزمان با ماه محرم خبر داد.

به گزارش گیل مانا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمجتبی جلالی پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: پویش به عشق حسین”ع” با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از ماه محرم تا پایان ماه صفر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین یک یا چند فرزند یتیم را به عنوان فرزند معنوی، تحت حمایت قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، درخصوص نحوه ثبت نام حامیان گفت: مردم نوعدوست و خیّر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام نمایند.

جلالی پور، اضافه کرد: همچنین حامیان با مراجعه حضوری یا تلفنی به واحدهای اکرام ادارات امداد استان می توانند نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب نمایند.

وی، افزود: ارسال عدد ۱۳ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نیز از روش های دیگر برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، ضمن تقدیر از اعتماد حامیان و خیّرین، گفت: به منظور تسهیل در روش های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می شود که حامیان می توانند بدون شناسه واریز و از طریق سامانه و یا کلیه درگاه های بانکی و اپلیکیشن های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام نموده و گزارش پرداخت را در سامانه مشاهده نمایند.

جلالی پور با تقدیر از همراهی همیشگی مردم نیکوکار گیلان، عنوان کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی ومشکلات متعدد خانواده های نیازمندان بویژه فرزندان ایتام و محسنین دست نیاز را بسوی خیرین ومردم نوعدوست دراز نموده ، تا با مساعدتهای آنان ، بتوانیم قسمتی از مشکلات و نیازمندی هایشان را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است ۴۱ هزار و ۴۳۳ حامی نیکوکار از تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۵ فرزندان ایتام و مشمولین طرح محسنین در استان گیلان حمایت می‌کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.