• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان خبر داد:

اجرای پویش اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری در گیلان

  • کد خبر : 9234
  • 17 تیر 1403 - 16:16
اجرای پویش اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری در گیلان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، گفت: همزمان با ایام محرم و صفر، پویش اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

به گزارش گیل مانا، سید مجتبی جلالی پور “مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان” امروز ۱۷ تیرماه، با بیان اینکه امسال پویش احسان و اطعام حسینی با تولیت مراکز نیکوکاری اجرا می گردد، گفت: در این پویش کمیته امداد امام”ره” با بهره گیری از بسیج حداکثری ظرفیت های مردمی از جمله مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، هیأت های مذهبی، مساجد و حسینیه ها، مواکب، گروه‌های جهادی و سایر تشکل های مردمی نسبت به اجرای این طرح اقدام می گردد.

وی، با اشاره به اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی، گفت: سال گذشته حدود ۳۶۴ هزار پُرس غذای گرم به ارزش تقریبی ۳۶ میلیارد تومان طبخ و بین نیازمندان توزیع گردید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اجرا می گردد که در سال گذشته بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.

جلالی پور ضمن تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم خیّر گیلان می توانند نذورات خود را به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملّی واریز نمایند و یا از طرق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.