• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
2
فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد:

نقش آفرینی پلیس گیلان در تامین نظم و امنیت انتخابات

  • کد خبر : 9127
  • 06 تیر 1403 - 15:36
نقش آفرینی پلیس گیلان در تامین نظم و امنیت انتخابات
فرمانده انتظامي گیلان گفت: خانواده بزرگ مجموعه انتظامي با حضور پررنگ و پرشور در پاي صندوق‌هاي اخذ راي و همچنين در تامين نظم و امنيت انتخابات مي‌تواند نقش آفرين باشد.

به گزارش گیل مانا، سردار عزیزاله ملکی امروز ۶ تیرماه در جلسه آگاهسازی تعالی امنیتی و حرفه‌ای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ که صبح روزجاری در سالن اجتماعات شهدا فراجا به حضور مسئولان و کارکنان برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر با اشاره به ماموریت‌های گسترده مجموعه انتظامی در طول سال به انتخابات پیش رو اشاره و اظهار کرد: خانواده بزرگ مجموعه انتظامی با حضور پررنگ و پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای و همچنین در تامین نظم و امنیت انتخابات می تواند نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه با توان و آمادگی کامل و با یاری خداوند قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعد از انتخابات شاهد چالشی نخواهیم بود افزود: باید با تلاش و آمادگی کامل بسترهای ناامنی را کاهش داده و همه وظایف خود را برای برگزاری انتخاباتی امن متمرکز کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به چهار ویژگی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات پیش رو بیان داشت: در بحث تامین امنیت بیشترین حجم کار بر عهده مجموعه انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر نگهداری و مراقب از سلاح، تجهیزات و مقرهای انتظامی و پرهیز از هرگونه مجادله و هرگونه تنش بر استمرار آموزش برنامه‌ریزی برای پشتیبانی و اقدامات پیشگیرانه برای انجام صحیح ماموریت‌ها تاکید و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و کوشش عزت، افتخار و یک سربلندی دیگر در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ارائه خواهیم کرد.

پایان پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://gilmana.ir/?p=9127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.